środa, 25 września 2013

Dzieciowy zawrót głowy czyli o dzieciach, zabawkach, książkach i radości z bycia rodzicem ;)




Kiedy na świecie, a właściwie pod moim sercem, pojawiła się nasza córka totalnie oszalałam na jej punkcie. Nagle wszystko inne stało się mniej ważne i takie...maluczkie. W poszukiwaniu informacji na temat pielęgnacji, artykułów dla dzieci przegrzebywałam cały internet. Czas ciąży był dla mnie czasem czerpania wiedzy na tematy dotąd nieznane i trochę przerażające. Dość mocno wybiegałam w przyszłość szukając odpowiednich zabawek czy książek, form spędzania czasu z dzieckiem czy opinii o produktach, które są w codziennym użyciu gdy na świecie pojawia się mały człowiek. Chcę zebrać te wszystkie informacje w jednym miejscu, bo pamięć bywa zawodna...a ja mam nadzieję jeszcze kiedyś przeżyć od nowa przygodę z macierzyństwem. Teraz, kiedy moja córa ma prawie rok, wiem, ze z każdym dniem pojawiają się nowe pomysły, odkrycia. Czas to gdzieś zapisać. Dlatego zapraszam do czytania, dzielenia się swoimi przemyśleniami czy spostrzeżeniami. Człowiek uczy się całe życie ;)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz